Restes

BUSQUES UN RESTE DE RAJOLA PER ALGUN ESPAI DE LA CASA?

A El Rei de la Rajola tenim un munt de restes de rajoles outlet per trobar els m2 que necessites per un espai en concret.

Si estàs pensant a donar una nova vida a un dels teus espais i busques rajoles de qualitat a bon preu, els retalls són la teva solució!

T'ajudem a:

  • Trobar els pocs metres que necessites d’una rajola a preu increïble.
  • Trobar rajoles úniques i a bon preu per donar una segona vida a la teva llar.
  • Trobar rajoles a un preu low cost per reformar espais petits.
Des de
5€/m2
RESTES M2
PRIMERA QUALITAT
PREUS INCREÏBLES

Diga’ns què necessites i t’ajudarem a trobar
la millor rajola per donar forma a les teves idees

TROBA LES RESTES QUE NECESITES

Omble el formulari i t'ajudarem a trobar les restes que necessites.

LA COMPRA ONLINE A EL REI DE LA RAJOLA

Si quieres comprar baldosas a buen precio, de manera rápida, fácil y desde la comodidad de tu casa, lo mejor es hacerlo desde nuestra tienda online.

En El Rei de la Rajola hace más de 30 años que ofrecemos los mejores precios y la mejor calidad en baldosas, gres, pavimentos cerámicos, muebles de baño y sanitarios, entre otros. ¡Trabajamos con los mejores fabricantes, por eso ofrecemos los precios más competitivos del mercado!
Contamos con una amplia variedad de marcas en nuestro estoc. En nuestras tiendas tenemos más de 2ooom2 de showroom con amplias zonas donde presentamos baldosas baratas, gres, sanitarios, bañeras y platos de ducha, suelos, paredes, accesorios y griferias… Si necesitas cualquier información o asesoramiento no dudes en contactar con nosotros a través de nuestro formulario, por email, por teléfono, a través de nuestro sistema de chat o mediante Whatsapp. Nuestros agentes estarán encantados de darte una rápida respuesta a tus dudas.

Open chat
1
Hola! Envia'ns la teva consulta!